Contoh Karangan Cereka

Awasome Contoh Karangan Cereka 2022. Aku bangkit dan memasang lampu bilik. Aku teringat akan mimpiku berjumpa dengan orang tua itu.

Contoh Karangan Dalam Bahasa Inggris
Contoh Karangan Dalam Bahasa Inggris from www.scribd.com

Cikgu faiz beri contoh karangan cerita. Perjanjianku dengan azrin pada pukul 200 petang. Ramai bekas pelajar spm yang dah score.

Sambutan Kemerdekaan Ini Telah Berakhir Pada Jam 120 Tengah Hari.


Karangan cereka tulis sebuah cerita tentang kejayaan seseorang dalam usaha mengejar cita. Simpan simpan contoh karangan ceramah untuk nanti. Contoh karangan deskripsi narasi eksposisi argumentasi.

Contoh Karangan Cereka Pt3 Rentoh Otosection Karangan Jenis Laporan Karangan Jenis Ini Menghendaki Anda.


Aku bangkit dan memasang lampu bilik. Perjanjianku dengan azrin pada pukul 200 petang. Pengalaman di hari raya aidilfitri modu.

Karangan Jenis Cereka / Pengalaman / Keperihalan / Gambaran / Situasi Memerlukan Kekuatan Imaginasi Dan Daya Kreatif Yang Tinggi.


Contoh karangan cerita untuk upsr 1.menyudah/mengakhiri cerita aku baru sahaja menerima berita sedih yang menimpa seorang guruku. Karangan jenis cereka soalan lengkapkan cerita dengan berdasarkan perenggan penutup yang berikut. Tentunya kerangkan ini bisa kamu modifikasi.

Lingkungan Kesehatan Iklan Dan Contohnya.


Pada hari rabu minggu terakhir persekolahan, kelas saya telah mengadakan jamuan akhir tahun. Ramai bekas pelajar spm yang dah score. Langkah untuk mengekalkan budaya estika bangsa.

Contoh Soalan Cereka Suatu Hari Ketika Kamu Tinggal Sendirian Di Rumah.


Pilih satu daripada soalan di. Cikgu faiz beri contoh karangan cerita. Tanpa membuang masa aku mengatur.

Belum ada Komentar untuk "Contoh Karangan Cereka"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel