Cara Catat Minit Mesyuarat
Cara Masak Rendang
Close suggestions search search. Pada salinan akhir minit, sertakan nama organisasi, tajuk jawatankuasa, jenis mesyuarat (harian, mingguan, bulanan, tahunan, atau istimewa), dan tujuannya. Berikan kali ia bermula. Tajuk minit mesyuarat (catatkan nama mesyuarat) 2.
Terdapat lima langkah utama yang terlibat dalam merakam minit mesyuarat. Anda perlu memasukkan senarai semua peserta dalam minit mesyuarat rasmi. Mencatat minit mesyuarat setiap kali diadakan. Deraf minit mesyuarat mesti siap dalam 3 hari dari tarikh. Tugas dan tanggungjawab pencatat minit: Mencatat minit mesyuarat setiap kali diadakan. 2, memastikan bilik mesyuarat sedia untuk digunakan untuk bermesyuarat. Antara perkara yang perlu ada dalam minit mesyuarat adalah tajuk minit mesyuarat, bil/tahun, tarikh, masa, tempat, kehadiran (senarai nama mengikut kedudukan jawatan), catatan. Gunakan mata bullet titik peluru memberikan minit anda struktur terbina dalam yang memudahkan anda mengatur minit anda mengikut topik.
Belum ada Komentar untuk "Cara Catat Minit Mesyuarat"
Posting Komentar