Contoh Karangan Biografi Ayah Saya

Review Of Contoh Karangan Biografi Ayah Saya References. Nah, berikut ini saya berikan beberapa contoh biografi ayah dan contoh biografi ibu ya. Keluarga saya terdiri daripada lima orang, iaitu ayah, emak, saya dan dua.

Contoh Karangan Biografi Guru Yang Saya Sayangi Bernitoh OhTheme
Contoh Karangan Biografi Guru Yang Saya Sayangi Bernitoh OhTheme from www.ohtheme.com

Beliau seorang guru yang mengajar di sjk chung hua krokop yang terletak berhampiran dengan rumah kami. Ayah saya bernama joshua siaw. Ayah saya bernama iyus rusmana, lahir di bandung pada tanggal 30 juni 1963.

Nama:_____________________ Contoh Karangan Jenis Biografi.


Saya mempunyai seorang bapa kesayangan. Saya berasal dari sebuah keluarga yang sederhana. Beliau seorang guru yang mengajar di sjk chung hua krokop yang terletak berhampiran dengan rumah kami.

Dan Sekarang Saya Menjadi Penulis Artikel Di Blog Ini.


Ayah saya bernama joshua siaw. Bapa saya berbadan _____ dan _____. Keluarga saya terdiri daripada lima orang, iaitu ayah, emak, saya dan dua.

Lebih Akrabnya Dipanggil Iwan Oleh Keluarga Maupun Masyarakat Sekitar.


Contoh karangan wawancara tokoh sukan voooty from vootys.blogspot.com. Beliau seorang guru yang mengajar di sjk chung hua krokop yang terletak berhampiran dengan rumah kami. Nama ayah saya ialah mohd kamal bin mohd isa.

Karangan Biografi Bapa Saya Setiap Orang Mempunyai _____.


Ayah saya berterimakasih kepadanya dan mengajak nya untuk bertukar nomer telepon. 1.12 teori kepribadian tokoh psikologi humanistik roger. Keluarga saya terdiri daripada lima orang iaitu ayah emak saya dan dua orang.

Bapa Dan Ibu Saya Berkerja Sebagai Seorang Guru.


Yuk langsung aja kita simak ulasan contoh karangan biografi ayah saya berikut ini. Ayah saya bernama iyus rusmana, lahir di bandung pada tanggal 30 juni 1963. Contoh karangan spm 2014 filzahsyafiqah.

Belum ada Komentar untuk "Contoh Karangan Biografi Ayah Saya"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel